Rekomenduoju Harward Business Review blogerės Dorie Clark įrašą apie savo kuriamos vertės supratimą ir gebėjimą ją tinkamai pateikti darbo pokalbyje. Autorė duoda naudingų patarimų, kad  darbo pokalbis pakryptų jums tinkama linkme:

„Jei leisite kitiems nustatyti darbo pokalbio taisykles – Kiek projektų valdymo patirties turite? Ką žinote apie dviračių mechaniką? – beveik kas kartą pralaimėsite. Visuomet bus kas nors, kas turi daugiau žinių už jus konkrečiu klausimu arba turi daugiau tiesioginės patirties.

Raskite drąsos pasakyti, kad jų kriterijai – nereikšmingi (ar bent jau mažiau reikšmingi) ir yra svarbesnių dalykų. Per daug profesionalų priima kitų žmonių požiūrio apribojimus ir susitaiko su pralaimėjimu. Kai žinote, kokių retų žinių ar įgūdžių turite, ir esate pakankamai stiprūs, kad pristatytumėte save pagal savo pasirinktus kriterijus, galite įtikinti kitus daug lengviau, nei manote.”

Visas straipsnis: Your Weakness May Be Your Competitive Advantage